کویر

گر از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به فرشته ها به باران برسان سلام ما را...

کویر

گر از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به فرشته ها به باران برسان سلام ما را...

انیشتین

 
- اوه . سلام دوست عزیز . انشتین . خیلی وقته ندیدمت . چطوری دوست من ؟
چی هنوزم داری مسئله حل می کنی ؟
چی گفتی :E=MC^2  شده.
جدا . از کی ؟ از قوانین نسبیت چه خبر ؟
-----
می دونین چی  انیشتن ضریب هوشی بالایی داشت . اما خیلی از ایرانی ها از نظر ضریب هوشی کمتر از اون نیستن . مشکل ایرانیا فقط تنبلی . اگه یه کم پشتکار تو وجود ما ها بود وضعمون از این بهتر بود . و کلی انیشتن داشتیم .

وبلاگ نویسی

وبلاک نویسی هم شد کار .
یه سری آدرم بیکار اومدت سایتهایی برای طراحی وبلاگ واسه آدمای بیکار زدن که بیکارایی مث ما بیان وبلاگ درست کنن . و یه سری بیکار دیگه بیان وبلاگ مارو بخونن .
اینا همش از بیکاری . اگه اینقد بیکار تو جامعه نداشتیم اینهمه هم وبلاگ نداشتیم .
عیب نداری بیکاری هم خودش یه جور کار .
امان از دست بیکاری
بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاری
 
حرف آخر :
پرودگارا به همه بیکاران کار بده .
خداوندا تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ را ببر بالا .
خدایا کاری کن که بینندگان نظر بدهند .
خدایا مار ار مشمول رحمتت بفرما
آمین

بیا بدویم .
 بیا بریم خونمون .
خودتیــــــــــــــــــــــا .
بیا بریم یه جای دور . جایی که هیشکی نباشه جز من و تو .
دلم برای درس خوندن تنگ شده . 
من مامانمو می خواااااااااااااااااااام.
می خوام برم پیش مامانم تو آسمونا .
آخه مگه من چه گناهی کردم ؟
چرا دوسم نداری ؟
جونمی ، عمرمی ، عشقمی    یه کمی دوسم داشته باش .
خسته شدم از این زندگی .
کاش می شد فرار کنیم .
دلم می خواد یکی بود فقط مال خودم بود .مال خود خودم . فقط به من تعلق داشت و منو تو دنیا بیشتر از همه دوست داشت .
 

مونالیزا

محققان دانشگاه ایلینیوز این نرم افزاری تهیه کرده اند که با مشاه هده تصاویر عواطف و احساسات آنها را تشخیص  می دهد . این کار را بامقایسه چهره ای که به عنوان خنثی در نظر گرفته می شود انجام می دهد . بررسی های رایانه ای نشان می دهد تابلو مونالیزا در حال لبخند زدن است . این برنامه انحنای لب ها و چین و چروک دور چشم را مورد ارزیابی قرار داده است .
 
 
خدمونیم اینکه تابلو داره می خنده . دیگه نرم افزار نمی خواد .

گربه های دیوونه

          

دیوونه زنجیری

سلام . منم دیوونه زنجیری .
آره منم یه دیوونه . مث همه دیوونه های دیگه .البته نه مث دیوونه های دیگه بلکه یه کم بدتر .
یه دیوونه که هم خود آزاری داره هم همسر آزاری . خودم که دیوونه ام . ولی بیچاره همسرم چی از دست من می کشه ؟ بعضی وقتها دلم می خواد یه کارایی بکنم ولی به زور جلوی خودمو می گیرم . و در مواقع کمی هم نمی تونم جلوی خودمو بگیرم . مثلا وقتی عصبانی می شم دوست دارم بکوبم تو سرم و خودمو بزنم اگه تنها باشم گاهی این کارو می کنم .
دیروز یکی از روزایی بود که اوج دیوونگی من بود . یه جورایی دنبال بهونه بودم . البته عمدا این کارو نمی کنم . دست خودم نیست . همش با همسرم دعوامی کردم . هر چی کوتاه می امد من تموم نمی کردم . آخرشم مث دیوو نه ها چشامو بستم و جیغ زدم . از اون جیغای بنفش . اگه جلومو نمی گرفت همینطو می خواستم جیغ بزنم بعدش هم با صدای بلند گریه کردم . راحت شدم . می گن گریه آدمو آروم می کنه ولی من بی صدا گریه می کنم بی صدا گریه کردنم لطفی نداره . بعد از جیغ و گریه احساس کردم خالی شدم . راحت شدم حالا می تونم تا مدتی راحت نفس بکشم . ولی تا کی نمی دونم . چون من دلم زود به زود پر می شه و نیاز به تخلیه داره .

تن من مث کویره
تن تو مث تگرگ
وقتی تو پیشم هستی و وجودت در پهنه تن کویریم عرق می کند . ترکهای تنم با حضو تو خوب می شود .
پس بمان
 

سفر

می خواهم با انگشتانت به موهایم سفر کنی .
می خواهم با نگاهم به عمق سیاهی چشمانت سفر کنم .
می خواهم با دستانت به صحنه پیکر سردم سفر کنی .
می خواهم هر دو با هم به قله های خوشبختی سفر کنیم
 
 
ای محبوب من

.......

دیروز:
-دوستت دارم .
- منم دوستت دارم عزیزم .
امروز:
-خیلی دوستت دارم عزیزم .
-من بیشتر دوستت دارم .
-نه من خیلی بیشتر ...
 
فردا:
 
- دوستت دارم . ..دوستم داری؟
-آره عزیزم.
.
.
.
.
و این گفتگوی روزمره ماست .من و محبوبم

بروم؟؟/

من رفتم ... می رو جایز نیست . ...
                   من رفتم .

چینی بند زن

 
تو کوچه ها داد می زد : چینی بند زن اومده . چینی بــــنـــــد زن اومــــــده.
چینی شکسته رو بند می زنه .
منم سرمو از پنجره آووردم بیرون : چینی بند زن ! چینی بند زن! یه دل شکسته رو بند می زنی ؟؟
 
 
یکی نیست بگه مگه دل شکسته رو هم می شه بند زد . تازه اگه بشه هم . جاش باز معلوم می شه . مگه نه ؟؟؟

دار

دارها برای که بر پا می شوند؟
دارها برای چه بر پا می شوند ؟
 
 
 
صدام هم رفت .
 
حیدر بابا دونیـــــــا یالان دونیادی         افلاطوندان نوحدان قالان دونیادی
هر کیمسیه هر نه وئریپ آلیپدی         اوندان فقط بیر قوری آد قالیپـــدی
 
 

سوژه

سوژه می خوام واسه خنده. خیلی وقت از ته دل نخندیدم .
 

مادر بزرگ

 

سلام  مادر  ؛

 

شانه هایت کجاست ؟

گریه دارم مادر ، گریه دارم

هوای چشمانم طوفانی شده

منتظر گرمی دشت شانه های توست

برای باریدن !

می خواهم فریاد بزنم مادر

فریاد

می دانی ؟

مادربزرگ حالش خراب است

گویی ذره ذره ی وجودم زیر بارش سنگین تگرگی خاکستری رنگ له شدند

و من ،

در التهاب و دیوانگی

همه می گویند :

مادر بزرگ به زودی غزل خداحافظی را می سراید

اما یک چیز تسکینم می دهد

مادر بزرگ من شاعر باران است

و برای سرودن غزلهایش

همیشه باران را بهانه دارد

امروز از عمق وجودم

به خدا

به آن خدای سفید و سبز و صورتی

به آن خدای خوشبو و خوش عطر

به آنکه در بال پروانه ها خانه دارد

به آنکه لابه لای گلبرگهای صورتی رنگ گلهای محمدی مهمانی عطر و اشک و عشق میگیرد

به آنکه . . .

به آنکه به مهمانی لانه ی مورچه ها ی سیاه و قرمز می رود

و با آنها یک فنجان آفتاب می نوشد

به آنکه تمام زیبایی های دنیا را خلق کرده است

می گویم :

 

خدایا باران نفرست

 

تا بارانی نشوم

 

من امروز بعد از مادر؛ کویر را دوست دارم

تشنگی می خواهم ، عطش را می پرستم

 

نبار ای باران نبار

 

من فقط مادر را می خواهم و آفتاب سوزان را و مادر بزرگ را

من اصلا دوست ندارم مادر بزرگ حس غزل سرودن داشته باشد

 

نبار ای باران نبار؛

 

خدایا

صدای این کرکس ترین پرنده را بشنو،

صدای این خارترین علف را،

این ناموزون ترین ترانه ، این بدترین بنده صدایت می زند

 

باران نمی خواهم ؛

 

خدایا

به حق بارانی که از چشمانم سرازیر کردی

سلام من را به باران برسان

و بگو

کمی صبر کند

کمی مهلتم دهد

یک سبد کوچک ، فقط یک سبد لحظه به من ببخشد

 

من امروز خود بارانی ام ،

 

باران نمی خواهم ؛

.

.

.

پاسخهای زیبای ریاضی

بدون شرح ....
 
اینم بسط چند جمله ای توسط آقای پیتر
بعد از تمرینها زیاد این دانشجو به این نتیجه رسیده (این دانشجو خر خون بوده)
 
 
آخر عاقبت حل مسائل پیچیده ریاضی
 
 
حالا دانشجویاننیرو که زیاد مساله حل می کنند تشویق کنید .